2. Om 10 år

Jag har alltid fantiserat om hur det kommer bli när jag flyttar ut. Att äntligen få bestämma hur jag vill ha det i mitt eget hem! Att få fixa, måla, spika, bygga och få bestämma helt själv. Drömmen vore såklart att tillslut om några år skaffa ett stort hus ute på landsbyggden någonstans. Ett stort hus med värmegarage och några uthus. Gärna stall. Har alltid drömt om hästar, ända sen jag var liten. Jag red när jag var yngre, slutade dock. Men intresset lever kvar :) Hönor skulle jag också vilja ha, och en skäfer! Och en myyyyyycket välskött trädgård, älskar blommor. Det ser så himla mycket trevligare ut än bara gräs, eller hur? :)
 En till sak som jag VET att jag kommer skaffa så snart jag flyttar ut är en fritös. Jag är en såndär pomfritt-människa (stavning). Så fort vi är i stan är det pommes som gäller. Det är så mums! Så fritös blir :)
 Oh, glömde det vilktigaste! Självklart en lagom snäll och snygg karl och två fina barn :) 
 
 
 
 
 
Klicka här för att komma till originalbilden!
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

- tack så jättemycket, är det fel av mig att hålla med?! haha :D

2014-08-13 @ 19:30:51
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0