Hej igen

Förlår för att jag inte har bloggat eller utsett någon veckans blogg. Jag har haft fullt upp med mitt privatliv, vilket inkluderar långa skoldagar där jag kommer hem 20:00, mer läxor än vad jag klarar av, fylla 18 och en otrogen pojkvän. Jag tänker väll inte ta upp det så speciellt här, men jag ser heller ingen anledning till att lämna detaljerna uteblivna. 
 
Vi har under veckan bråkat om att han skriver med en tjej som jag visste han hade pratat med nån gång IRL sådär ibland på stan... Hon har även varit kär i honom har han berättat, och han tog då bort henne på snap (iallafall) när hon sa det. Han lovade att aldrig prata med henne igen, eller träffa henne, han sa att hon tyckte hon verkade konstig. Men i fredas sov han hos henne. Hon kom dit bara några timmar efter att jag åkt, bara några timmar efter han höll om mig och sa att han älskade mig. Vet ni vad det värsta är? Dagen efter, alltså kl 15 efter att han kört hem henne så kommer han hem till mig, berättar det och förväntar sig att bli förlåten. "Vet att jag sabbade allt med snälla..."  "Hon var ju hemsk, jag lovar, jag stod knappt ut!" Nehej, men då kunde du väll ha kört hem henne samma dag? Haha, eller, hon var alltså så himla hemsk så det dröjde ända fram till kl 14:30 innan du bestämde dig för att köra hem henne? Alltså vad ska jag göra...
 
Just nu känner jag mig lurad. Jag känner mig fruktansvärt besviken och sårad. Min kille, MIN kille tar hem en annan tjej och låter henne sova i hans säng, den sängen som jag brukar sova i varje kväll. Jag känner mig utnyttjad, äcklig. Jag har ingen att prata med om det här. Så det är väll den främsta anledningen till att jag skriver det här. Så den som inte vill läsa, läs inte. Bara klicka bort mig, ignorera mig. Precis som min pojkvän gjorde i fredas.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy sjutton vad hemskt!! Finns för dig <3

2015-02-22 @ 13:03:40
URL: http://walkwithstyle.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0