3. D & A

Min första fylla upplevde jag när jag precis hade slutat 7an. Jag hade snott vin av mamma. Hon hade en såndär låda, väldigt paktiskt för mig som var och "tjuvade", då man inte kunde se om någon hade varit där och tagit. Jag hade tagit lite då och då, så att ingen skulle komma på mig. Hos min pappa kunde man ta väldigt mycket, då de drack endel. Allt hade jag i min lilla loka-flaska. En kväll när jag var ensam hemma drack jag upp allt. Det var inte gott för fem öre, men full blev man ju haha! Jag brukar inte dricka. Någon helg kanske jag följer med några kompisar ut, men inte särskillt ofta. Det är inte riktigt min gejj detdär. Det smakar inget gott och jag har det minst lika roligt när jag är nykter :)
När jag var nog 14 år tog jag mitt första bloss. Röd level kort, kommer aldrig glömma de första gångerna. Det var avskyvärt. Men alla mina kompisar rökte - alla tjejer i klassen! De gick alltid ut på rasterna och gömde sig i skogen, drog på sig huvorna på jackan så det inte skulle lukta av håret, sprutade parfym så att inte någon lärare skulle känna. När jag var 15 år fick jag mitt första egna paket, det försvann ju snabbt. Tro inte att jag är ett drägg av något slag, jag är inte sådan. Bäst betyg och kompisar av alla sorter. Jag är en tönt egentligen. Varför höll jag ens på med skiten? Jag kan även idag köpa paket och ha ibland. Jag är inte beroende just nu, men jag tycker det är avslappnande att bara ta en cigg sådär ibland.
Min vän hamnade i dåligt sällskap och de sa att hon hade provat på droger. Detta var ändå några år sen. Senare fick hon en pojkvän som knarkade, vet inte riktigt om hon gjorde det med honom eller ej. Där gick gärnsen. Vi var inte vänner så mycket mer efter det tyvärr. Jag är en anti-drog-person. Jag hatar sådant. Man förstör ju bara sig själv. Kroppen åldras dubbelt så snabbt och man får fula utslag överallt. 
 
Just nu sitter jag här med en kaffekopp. Tänk vad mindre problematiskt allt skulle vara om folk kunde dricka mer kaffe och saft istället för att dricka vodka och ta droger! Och vad mer fräscht det egentligen är.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

- haha ja kan bara hålla med! hoppas du fortsätter kika in på min blogg då :)

2014-08-13 @ 20:58:46
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0