23 Februari.

Hej.
Det går långt mellan inläggen, men jag har verkligen ingen lust. Men ni kan ju få en update. Kanske mest av anledningen att jag måste få ur mig.
 
Min 18 års dag sög. Dagen före kom min ex-pojkväns sängsällskap fram till mig på skolan. Flera gånger faktiskt. Hon och kompisarna slängde kommentarer som "vafan glor du på", "skulle gått till Specsavers" osv. Det rann dock över när kommentaren "ta ett kort så varar det längre" yttrades utanför matsalen. Jag tog ett kort. Två, faktiskt. I ren ilska. Jag ångrar det, det var av ren impuls. Jag var så chockad, så arg och ledsen.
 
Det roligaste med den här situationen är att jag drömde om att han var otrogen mot mig en vecka EXAKT före det hände. Jag måste vara synsk. Jag har nu gråtit flera kvällar i rad. Inte blev det bättre heller när han lämnade en parfymerad t-shirt förra veckan när han lämnade tillbaka min grejer heller. Vadå, vill han att jag ska sakna min otrogna kille? Självklart gjorde jag. Mer än någonsin. Samtidigt som jag känner mig otroligt sårad.
 
Jag tror jag har en prat-kompis snart. En jag känner via jobbet. Antagligen inbillar jag mig.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Kram till dig <3

2015-03-04 @ 11:31:51
URL: http://isabellh.se/
Postat av: Evelina

Ååh :(
Stay strong!

2015-03-17 @ 16:33:58
URL: http://walkwithstyle.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0