God morgon!

Idag är jag ledig från skolan, vilket är himla skönt. Särskillt när vi kom tillbaka från jullovet igår och blev hemskickade med den glada nyheten. 
Vaknade nyss av att mamma ringde mig. Vi skaffade bergvärme i höstas, och säkringen till den hade gått så den hade stannat. Så hon sa att rörmokaren skulle kika in när som hellst, och jag får ju panik såklart. Lägger på, skyndar mig ner på toa och upp igen så jag ska slippa prata med han när han kommer. Inte ett dugg lust med det när jag ser ut som ett trol haha!
Åhnej nu small en bildörr igen... Hoppas han vet vart nyckeln ligger, vill inte gå ner hihi! Har fobi för att prata med folk på morgonen, sådana jag inte känner så bra. På morgonen är talförmågan inte riktigt med så jag kan svara jättekonstigt eller inget alls när jag blir nervös. Så nu ska jag ligga här och gömma mig!
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0