Pics from yesterday

Hej på er.
Igår var jag i skolan. Vi har fått ett rätt så soft schema, så slutade redan vid 11! Dock gick inte bussen hem förrän vid 2, så jag fick vänta rätt så länge. Hade inte så mycket att göra under min dö-tid, men några varv i stans klädbutiker och skoaffärer blev det ju iallafall. Det var rätt kallt ute, och jag hittade ingenting roligt att köpa så jag bestämde mig för att gå och sätta mig på konditoriet och trötsäta lite. Blev en pistagebulle och sisådär 5 koppar kaffe under tiden som jag satt där. 
     I fönstret där jag satt så såg jag en lykta, samma ykta som jag köpte till morsa i julklapp faktiskt! Så därmed kunde jag konstatera att stans kondis hade handlat rea varor på Jysk. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt me ett soft schema :)

2015-01-11 @ 13:53:37
URL: http://CheerSarah.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0