Skitdag

Nu ska jag berätta om min fantastiska lördag. 
Skitsak nr 1. Min internetbank funkar inte. "Fel personnummer eller lösenord" står det, men det är ju inte fel. Ringde dit och de sa "Vi TROR du är spärrad". What?
Skitsak nr 2. Jag in på min användare på körkortsfrågorna jag fick av läraren, MEN när jag klickar på starta test står det att jag inte kan göra. Och jag lovade att göra 10 prov innan nästa körning :') 
Skitsak nr 3. Jag & min kille skulle åka & grilla. Mycket snö dit vi skulle ner, fastnade med bilen på underredet, så bilen låg över halva asfaltsvägen. Stannade 1000 pers, gissa om det var pinsamt!? Min kompis kom och drog upp oss med traktorn sen dock. Men ändå, piiinsammmttt....
 
Nu ska jag mysa med min katt. Hejdå.
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0