What's in my bag

 
 
Den här väskan köpte jag faktiskt sist jag var utomlands på ett köpcentrum för motsvarigt i svenska kronor 189. Jag älskar rutmönstret!! Ni ser också en bild på väskan i en annan vinkel, samt hur tyget i ser ut. Och såklart min katt som ville vara med som en liten "blooper" :)
 
What's really in my bag:

På första bilden ser ni en mobilladdare. Jag gör väldigt långa dagar i skolan, särskilt denna perioden då jag inte kommer hem förän ca kl 19. Mitt batteri är vattenskadat och laddar ibland ur sig på ca 3 h, så då är det bra att ha med en laddare. 
Sedan ser ni en bild på min nya almanacka, och det känns såå uderbart att äntligen ha något att skrva upp läxorna i. Sedan har ni faktiskt en bild på min dagbok hahaha. Jag tog hem den från skolan idag för jag hade gömt den i mitt skåp för min lillasyster haha... 
Följande bild är på tuggumi. Jag vet, ni tänker att fan va grym jag är som kommer ihåg att ta med det liksom. Ärligt, så köpte jag dem igår. Jag vill ha med jämt, men jag orkar aldrig köpa. Jag körde ju igår på körskolan, och jag hade s dålig andedräkt så jag var tvungen att åtgärna det omedel bums haha.
Sedan har jag alltid med mig en liten kamm, då jag alltid, alltid och ALLTID tupperar mitt hår. Älskar volym, can't live without it. Om jag glömmer kammen hemma stannar jag hellre hemma från skolan än att gå med platt hår.
OOOCH, ofc så har jag tamponger med mig. Alltså tjejer, erkänn, ni alla har det. I smyg.
Sist men inte minst har jag nästan jämt ett läppbalsam. Just nu har jag babyliss med körsbär i min väska.
 
Andra saker som brukar ligga i min väska:

Hörlurar, plånbok, busskort & nycklar.

Kommentarer
Postat av: amanda

super snygg väska!

2015-01-20 @ 21:44:06
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Linda

Intressant att läsa:D

2015-01-21 @ 20:04:19
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Postat av: linah

så sööt katt:D

2015-01-31 @ 15:57:09
URL: http://nouw.com/linahs

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0