Recension W7 paletter

 
 
ÄLSKADE PALETTER!
Dessa har jag haft i typ ett år, köpta med ca 1 månads mellanrum. Älskar dem! Dessutom ser de ut som Urban Decay´s NAKED-paletter. How classy, typ. Tänkte skriva en quick recension om dem och lite frågor som jag fått.
 
Vad heter de, och vilket märke?
 Båda paletterna är frå W7. Den bruna heter In the Buff och den svarta Up in Smoke.
 
Vart köptde du dem?
Rusta, båda två.. ;) Aldrig sett dem i en affär, som Kicks eller liknande. Däremot vet jag att de finns hos Cocopanda.se! 
 
Vad kostade de?
Minns inte riktigt, typ 79:- /st eller liknande, och du har ögonskugga för resten av ditt liv i princip. Väldigt mycket av varje färg, haft mina i lite mer än ett år och använder dom några gånger i veckan, och särskilt på helgerna. 
 
Rekommenderar du dessa?
JAAA! Har du en bra primer före så är alla dessa skuggor sjukt pigmenterade. Annars kan de bli lite tråkiga, men primer ska man ju alltid ha före. Otroligt fina färger, finns både matta och glittriga med i paletterna!
 
 
 
Vill ni se en turtorial/sminkning när jag använder dessa? Kommentera! :)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0